Carlsberg FanCamp – więcej niż piłkarskie emocje

150x110

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, które po raz pierwszy odbędą się w Polsce, są wielkim sportowym świętem. Carlsberg, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™ dokłada wszelkich starań, aby tegoroczny turniej był najlepszy w historii. Dlatego przygotował dla kibiców niespodziankę – na czas Mistrzostw Europy w każdym z miast-gospodarzy powstanie piłkarskie miasteczko Carlsberg FanCamp, które oprócz miejsc noclegowych oferować będzie liczne atrakcje.


Carlsberg już od 24 lat wspiera UEFA EURO™ i zachęca kibiców do wspólnego przeżywania sportowych emocji. W tym roku marka postanowiła przygotować dla kibiców wyjątkową niespodziankę. W każdym z miast-gospodarzy turnieju stanie unikatowe miasteczko kibiców  Carlsberg FanCamp ze strefą noclegową oraz specjalnymi, nie tylko piłkarskimi atrakcjami,    w którym będzie można przez cały czas trwania rozgrywek stać się częścią sportowego święta. Miasteczka będą otwarte dla wszystkich, a wstęp na ich teren darmowy (poza strefą noclegową).


Carlsberg jako zaangażowany sponsor UEFA EURO 2012™ dokłada wszelkich starań, żeby nadchodzący turniej był najlepszy w historii. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu we współpracy przy Mistrzostwach Europy wiemy, że najważniejsze będzie stworzenie wyjątkowej atmosfery podczas piłkarskiego święta.  Wierzymy, że Polacy dadzą radę.  Właśnie, dlatego po raz pierwszy w historii budujemy miasteczka Carlsberg FanCamp, które dzięki licznym atrakcjom oraz możliwości przeżywania wspólnie z kibicami z całej Europy niezapomnianych chwili, pozwolą pokazać się nam, wszystkim Polakom z najlepszej strony. – mówi Wojciech Żabiński, dyrektor ds. EURO 2012  w  Carlsberg Polska


W porozumieniu z władzami Poznania, Warszawy, Wrocławia i Gdańska wybrano najdogodniejsze lokalizacje, które pozwolą na łatwe przemieszczanie się pomiędzy Carlsberg FanCamp, oficjalną strefą kibica oraz stadionem. W Poznaniu będzie to Hala Arena i Park Kasprowicza, w Warszawie teren przy Centrum Olimpijskim, we Wrocławiu Młodzieżowe Centrum Sportu, natomiast w Trójmieście Carlsberg FanCamp stanie na sopockim Hipodromie.


Miasteczko będzie podzielone na kilka obszarów. Jednym z nich będzie strefa noclegowa.    Do dyspozycji kibiców zostanie oddanych do 5 tys miejsc noclegowych z w pełni wyposażonym zapleczem sanitarnym. Każdy z Carlsberg FanCamp oferuje trzy możliwości zakwaterowania: przygotowane przez organizatorów namioty, domki holenderskie oraz miejsca dla camperów.


Równie istotnym miejscem każdego Carlsberg FanCamp będzie strefa zabawy. To tutaj stanie namiot główny ze sceną, na której odbywać się będą koncerty gwiazd. Znajdzie się tam także telebim, na którym będzie można oglądać transmisje meczów UEFA EURO 2012™ na żywo. W strefie zabawy dla amatorów słońca zostanie usypana również plaża, obok której stanie bar. To doskonałe miejsca do odpoczynku w ciągu dnia oraz po pełnym emocji meczu.


Fani aktywnego spędzania czasu także znajdą coś dla siebie. Na terenie strefy sportu powstaną boiska do piłki nożnej, piłki plażowej oraz siatkówki. Drużyny będą mogły zgłaszać się do rozgrywek w każdej z dyscyplin i stanąć w szranki podczas organizowanych turniejów. Dla osób preferujących inne sporty przewidziano ćwiczenia jogi oraz aerobiku.


Z każdego sektora miasteczka kibice będą mieli łatwy dostęp do strefy gastronomicznej. Na jej terenie będą wydawane śniadania dla gości strefy noclegowej. W ciągu dnia będzie otwarty samoobsługowy bufet, natomiast w nocy będą dostępne wybrane punkty cateringowe.
Carlsberg jako marka odpowiedzialna społecznie na terenie miasteczka stworzy także strefę ekologiczną. Mieszkańcy oraz odwiedzający goście będą mogli między innymi wziąć udział w akcjach pod nazwą „Bądź FAIR wobec środowiska. Daj śmieciom kosza”. Celem tej inicjatywy jest uwrażliwianie na dbałość o czystość otoczenia z jednoczesnym uświadamianiem, co należy czynić z opakowaniem po wypiciu piwa. Dodatkowo, pracownicy stref gastronomicznych będą odpowiednio przeszkoleni w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu.


Do udziału w projekcie Carlsberg wraz z pomysłodawcą i organizatorem agencją Brand New zaprosił partnerów, których doświadczenie i wiedza pomogą w sprawnym funkcjonowaniu wszystkich miasteczek kibica. Jurek Owsiak, prezes zarządu WOŚP/ Złoty Melon, który zgodził się uczestniczyć w projekcie, będzie partnerem odpowiedzialnym za bezpieczeństwo na terenie Carlsberg FanCamp. Promocją projektu za granicą zajmuje się Polska Organizacja Turystyczna. A spółka PL2012 jako partner wspierający współpracuje przy internetowej sprzedaży biletów w ramach pakietu Polish Pass.


Cena noclegu na Carlsberg FanCamp wynosi od 112zł za noc w namiocie przy minimalnym pobycie przez 3 noce. Dla camperów jest to od 112zł od osoby przy minimalnej ilości 4 osób zatrzymujących się w miasteczku Carlsberga na minimum 3 noce. Natomiast w przypadku domku holndereskiego koszty zaczynają się od 330zł od osoby przy założeniu  minimum 4 osób odwiedzających Carlsberg FanCamp na minimum 4 noce. Cena noclegu w namiocie obejmuje śniadanie oraz uprawnia osoby pełnoletnie do odbioru dwóch piw w miasteczku. Wstęp na teren Carlsberg FanCamp i możliwość uczestniczenia we wszelkich atrakcjach odbywających się na jego terenie jest darmowy dla wszystkich, bez znaczenia czy zdecydują się na wykupienie noclegu.